12 Nisan 2014 Cumartesi

Hayır öyle değil


Bir insan türüdür "hayır öyle değil," adama (adam diyorum ama kadına her neyse) bir şey dersin ve kesin bir bilgidir yani 2+2=4 dersin o "hayır 4 değil 6 der," Bu işten kurtulmanın tek yolu "evet bence de öyle değil" deyip kurtulmak, miiis! Bunu çok yapıyorum çünkü etrafım o kadar çok "hayır öyle değil" diyen insan var ki, hatta bir ara sevgilim de öyleydi, atıyorum kendimle ilgili bir şey, hayır öyle değil diyor, hayatım, aşkım, bebeğim, la bebe! Benle ilgili olum, 20 senedir kendimde olan benle senin yarım senedir tanımanla olsa o iş, ohooo. Adam tutturuyor, hayır öyle değil diye en basit yöntem, "aa evet aşkım, fark etmemişim" banane o malın düşüncesinden, gördünüz mü sevgililer bile bayıyor.

Burda sıkıntı ben de değil karşıda, bir de tabii inatla benle çok mutlu olabileceğine inanan insanlar var, kaykay kaymaz, sevdiğim müziği dinlemez ee ne konuşucam ben, "hayır Alara ben inanıyorum çok mutlu olucaz!"Peki, bize müsade o zaman.

Bunlar sadece yüzeysel canımı sıkan olaylar, daha Tayyip gibilerden bahsetmedim ve bahsetmiycem çünkü zaten aşağı yukarı aynı hisleri paylaşıyoruz, di mi?

Oldu o zaman güzel bir dertleşmeydi, memnun oldum görüşürüz sonra. Ay bugün komiklik yapıyım ve bir karikatür paylaşayım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder